Untukku dan Untukmu

Thursday, March 25, 2010

Assalamu'alaikum...

Salam sehening pagi buat sahabat-sahabat pelawat blog ini.

Alhamdulillah, saya telah mendapat award pertama dari tasbihcinta



Syukran ukhti atas awardnya, terharu saya di Gombak nih.=) Moga persahabatan kita diredhai-Nya...

Tapi, sebelum itu, ada beberapa perkara yang perlu dilakukan:

1. Thank and link the person that gave you the award.
2. Pass this award to 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic
3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
4. State 7 things about yourself.

(malam-malam ni, saya kena serangan malas nak menterjemah.,hehe.)

Sebagai penghargaan buat sahabat-sahabat bloggers, yang banyak mengetuk minda saya..ingin saya sampaikan anugerah ini kepada:


Kini, stage seterusnya..

7 perkara tentang saya..ermm, ermm..hehe

1. Sedang menunggu result terakhir untuk diploma di KUIS...
2. Anak ke 3 dari 7...
3. Ingin menyambung pengajian dlm Degree in Business Admin with E Commerce di KUIS...
4. Sukar dipisahkan dengan muzik...
5. sedang mencari pekerjaan sementara ..
6. Teliti dan peka terhadap keadaan sekeliling
7. Punya keinginan besar untuk membaiki diri dan ajak orang lain untuk turut sama dalam pembaikan diri agar sama2 dapat melangkah seiringan dalam perjuangan.


2 comments:

Asma' Suardi March 25, 2010 at 6:57 AM  

salam singgah ukhty..

betul ke award nie utk ana?

Ariffah9 March 25, 2010 at 5:01 PM  

salam, haa kita sama2 dapat award dari tasbih cinta. dan sama2 bagi balik award kpd naimul firdaus.. kbtulan.. takdir Ilahi..

Post a Comment

Lokasi Pelawat

Kongsi